مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-23ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد پرگل مقابل آلمالیق صدرنشین شد


در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل تیم آلمالیق ازبکستان به نخستین برد آسیایی خود رسید و به صورت موقت صدرنشین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 17:30 در ازبکستان به مصاف تیم آلمالیق رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد 4 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول گروه C رسید.

دیگر دیدار این گروه از ساعت 19:30 بین دو تیم الاتحاد عربستان و نیروی هوایی عراق آغاز خواهد شد.

  در هفته دوم لیگ قهرمانان سپاهان میزبان الاتحاد عربستان بود که ناظر AFC مانع برگزاری این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان شد و کمیته انضباطی  AFC  باید رای خود را درمورد این پرونده صادر کند.

  داور: احمد العلی (کویت) کمک داوران: عبدالهادی العنزی و احمد عباس (کویت) کارت زرد: آریا یوسفی، رضا اسدی ( سپاهان) و رستموف( آلمالیق) کارت قرمز: - گل: ارگاشف( دقیقه 31 - گل به خودی)، رامین رضاییان ( دقیقه 49)، رضا اسدی (دقیقه 60) برای سپاهان و میر احمدوف( دقیقه 35) برای آلمالیق ترکیب تیم آلمالیق ازبکستان: ارگاشف، کمولیف، رحمانوف، ایسلاموف، گیوسوف( از دقیقه 46 اسماعیلوف) ، میراحمدوف، رستموف، توراسنوف( از دقیقه 27 سناتوف) ، کاسیموف( از دقیقه 82 ارماتوف) ، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد پرگل مقابل آلمالیق صدرنشین شد

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد پرگل مقابل آلمالیق صدرنشین شد